Najnowsze wpisy, strona 2


kwi 14 2011 Reklama w Internecie
Komentarze: 0
Reklama w Internecie jest uznawana za jedną ze skuteczniejszych form reklamowania firmy, a zarazem najtańszą i najszerzej dostępną formą reklamy w czasach nam współczesnych.

Przede wszystkim to dzisiaj każda nowoczesna firma musi posiadać własną stronę internetową, która będzie umiejscowiona na dobrej domenie. Nigdy nie powinna to być domena darmowa, ponieważ nie wygląda to zbyt poważnie i profesjonalnie. Ponadto strona internetowa powinna być ciekawa i powinna swoim wyglądem zachęcać do jej odwiedzenia. Stworzenie strony najlepiej jest powierzyć profesjonalistom, zwłaszcza jeśli dobrze nie znamy się na tworzeniu stron. Czasami kiedy nie stać nas na porządną stronę to można ją zastąpić bardziej skromną wizytówką internetową, która wcale nie musi być mniej skuteczną formą reklamy.

Posiadanie własnej strony WWW to dopiero połowa sukcesu. Nie wystarczy, że strona została dobrze wykonana. Taką stronę trzeba jeszcze odpowiednimi metodami wypromować, tak aby klienci lub inne osoby mogły ją łatwo zauważyć w sieci. Czynność wypromowania strony WWW też lepiej jest powierzyć profesjonalistom, którzy zrobią to w najbardziej odpowiedni sposób.

Ostatnio dużą furorę w reklamie internetowej robią linki sponsorowane. Co to są linki sponsorowane? Jest to nic innego jak reklama w postaci tekstu wyświetlanego w pewnym wyróżnionym miejscu pośród wyników wyszukiwania, które pojawią się w wyszukiwarce po wpisaniu przez internautę danego zapytania.
kwi 14 2011 Skuteczne pozycjonowanie
Komentarze: 0
Pozycjonowanie stron jest czynnością, czy też szeregiem czynności, które mają na celu podniesienie popularności strony. Tak więc muszą to być działania bardzo skuteczne, aby strona osiągnęła taką pozycję w wyszukiwarce jaką chcemy. Wiodące na rynku wyszukiwarki internetowe oceniają popularność strony przede wszystkim na podstawie odnośników, które prowadzą do strony. Te odnośniki to linki. Im więcej takich linków prowadzi do strony tym jest ona bardziej widoczna w Internecie, czyli bardziej popularna. Wiele firm, które zajmują się pozycjonowaniem budują popularność strony właśnie korzystając z linków.

Google – najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa posiada aż 100 czynników, które decydują o tym, że dana strona jest bardziej ważna od innych. Wszystkie te czynniki znane są jedynie inżynierom z Google. Jednak znajomość choćby kilku pozwala skutecznie wypromować daną stronę w sieci. Oprócz systemu wymiany linków i banerów, skuteczne pozycjonowanie polega między innymi na usunięciu błędów z kodu strony, wyróżnianie ważniejszych słów poprzez pogrubienie, podkreślenie tych słów, stosowanie nagłówków, dobre opisanie elementów strony.

Do korzyści jakie wynikają z pozycjonowania strony należy zaliczyć:
-zwiększenie oglądalności strony i oferty,
-możliwość poznania nowych partnerów w biznesie, oraz klientów zarówno w kraju jak i za granicą,
-reklamę na rynku ogólnokrajowym,
-trafny przekaz do konkretnego klienta.
kwi 14 2011 Pozycjonowanie Kraków
Komentarze: 0
Na rynku jest sporo firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron. W zasadzie w każdym rejonie Polski działają takie firmy, chociaż czasami rejonizacja w przypadku takich działań jak pozycjonowanie stron nie jest potrzebna. Ewentualnie wszelkie szczegóły można omówić przez takie nowoczesne narzędzia internetowe jak: e-mail, komunikatory internetowe typu Gadu-Gadu, czy Skype.

Jednak wszyscy ci, którzy wolą tradycyjne formy komunikowania się lepiej żeby wybrali firmę ze swojego rejonu. Mnóstwo firm wykonujących pozycjonowanie firm ogłasza swoją działalność w sieci, poprzez posiadanie i reklamę własnej strony internetowej. Mogą to robić również za pomocą portali ogłoszeniowych. Pozycjonowanie Kraków to firmy działające na terenie Krakowa i pobliskich miejscowości, chociaż przyjmują również zlecenia od klientów z całej Polski. Pozycjonowanie i optymalizacja stron to bardzo specyficzne zajęcie, które wymaga posiadania pewnych umiejętności, jak również cierpliwości i czasu.

Jak wiadomo czynności te mają na celu podnieść pozycję firmy w wyszukiwarkach. Google jako ta najważniejsza wyszukiwarka ocenia pewne działania i na podstawie oceny podnosi pozycję danej strony. Należy wiedzieć, że nie wszystkie działania i zastosowane środki podniosą pozycję strony. Niekiedy bywa tak, że może być zupełnie odwrotnie i strona może zostać nawet wyeliminowana z wyszukiwania. Zatem osoby, które zajmują się pozycjonowaniem muszą to robić bardzo umiejętnie i stosować jedynie te zasady, które są dozwolone.
kwi 14 2011 Optymalizacja stron
Komentarze: 0

Optymalizacja stron znana jest również pod nazwą pozycjonowanie stron. Optymalizacja to działania zmierzające do osiągnięcia przez serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe na poziomie wybranych słów i wyrażeń kluczowych. Obecnie najważniejszą wyszukiwarką, która zajmuje czołowe miejsce wśród wyszukiwarek na całym świecie jest Google. W następnej kolejności znalazły się takie wyszukiwarki jak: Yahoo, Bing, Ask, AOL. Wszystkie działania promocyjne są wykonywane pod Google. To ta wyszukiwarka stosuje zasady według których strony zajmują taką, a nie inną pozycję w wyszukiwaniach.

Optymalizacja stron polega między innymi na odpowiednim doborze słów kluczowych, dopasowaniu ich do tytułu, opisu, odpowiednim rozmieszczeniu słów kluczowych w treści tekstu, dobraniu nagłówków.

Proces optymalizacji można podzielić na:
-wybór słów kluczowych,
-optymalizację kodu,
-optymalizację treści,
-dobrane struktury i wewnętrzne linki.

Początki pozycjonowania stron sięgają czasów kiedy to pojawiły się pierwsze wyszukiwarki internetowe. Webmasterzy, czyli osoby, które zajmują się kodowaniem, projektowaniem, szatą graficzną, aktualizacją stron WWW, dążyli do tego, aby ich strona znalazła się wysoko, a w zasadzie pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Na początku utrzymanie takiego wyniku nie było trudne, ponieważ wyniki w wyszukiwaniach opierały się na analizie słów kluczowych, które zostały podane w nagłówku strony.

kwi 14 2011 Pozycjonowanie stron
Komentarze: 0
Pozycjonowanie stron to szereg czynności, które pozwalają poprawić pozycję strony WWW w wyszukiwarkach internetowych. W pozycjonowaniu chodzi o to, aby umieścić stronę w pierwszych wynikach, które są wyświetlane przez wyszukiwarki dla najbardziej popularnych słów kluczowych, które są związane z tematyką strony WWW.

Dzisiaj nie wystarczy już samo posiadanie strony internetowej, bowiem w sieci jest tak dużo stron, że bez dobrej promocji są one mało widoczne i w zasadzie nie spełniają swoich zadań.

Pozycjonowanie stron to jedno z narzędzi, które służy do promocji strony. Jego zadaniem jest doprowadzenie i utrzymanie strony na najwyższych miejscach w wyszukiwarkach internetowych. Cały proces pozycjonowania jest dosyć pracochłonny, a na efekty trzeba czekać jakiś czas. Jednak w konsekwencji może się to przełożyć na dość spore zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów. Zostało stwierdzone, że większość osób trafia na strony internetowe poprzez wyszukiwarki internetowe. Z własnego doświadczenia wiem, że największym zainteresowaniem cieszą się te strony z czołowych miejsc. Na te z dalszych pozycji nie ma już po prostu czasu, ani chęci, aby w nie wchodzić i przeglądać. Z tych to właśnie powodów pozycjonowanie stron staje się czynnością bardzo pożądaną, choć może nie jedyną formą promowania stron internetowych, ale z drugiej strony jest czynnością, która została uznana za najlepszą i najskuteczniejszą formę.