Najnowsze wpisy, strona 1


lip 07 2011 Pozycjonowanie: znaczenie słów kluczowych...
Komentarze: 1

Słowa kluczowe, czyli keywords to pojedyncze wyrazy lub całe frazy, które określają zawartość strony. Będą to takie słowa klucze, które internauci najczęściej wpisują do wyszukiwarki podczas poszukiwania informacji.

W procesie pozycjonowania odpowiedni dobór słów kluczowych ma bardzo duże znaczenie, ponieważ od dobrze dobranych słów zależy między innymi wielkość ruchu na stronie. Słowa kluczowe powinny przede wszystkim opisywać tematykę strony, która ma być pozycjonowana., jak również produkty lub usługi, które są polecane na stronie.

Sposobów na znalezienie odpowiednich słów kluczowych jest kilka, ale jednak najlepszym wydaje się być stworzenie długiej listy składającej się z dużej ilości słów, które chociaż trochę związane są z tematyką strony. Propozycji słów można szukać w sieci, wzorując się na innych stronach, jak również korzystając z pomocy znajomych. Przy tworzeniu listy warto jest także pomyśleć i postawić się na miejscu internautów i wybrać takie słowa jakich oni by użyli w celu znalezienia strony.

Dopiero z odpowiednio długiej listy należy stopniowo eliminować te słowa, które są najmniej związane z działalnością naszej firmy, oraz takie, które nie są związane z regionem w jakim prowadzona jest działalność. Co z tego, że na stronę będzie dużo wejść, jeśli będą one pochodziły od osób nie zainteresowanych naszą działalnością.

Jak widać odpowiedni dobór słów kluczowych wcale nie jest łatwy. Trzeba mieć naprawdę dużą wiedzę, aby użyć odpowiednich słów.

maj 10 2011 Wizytówki internetowe
Komentarze: 10

Internet to niespożyte i nowoczesne źródło pozyskiwania informacji. W sieci można także prowadzić kampanie reklamowe. Z każdym dniem, każdym rokiem wykorzystywane są coraz lepsze narzędzia, które mają prowadzić do skutecznego wypromowania strony internetowej. Najprostszą formą reklamy internetowej są wizytówki tworzone w sieci.

Wizytówka internetowa to nowoczesne narzędzie służące do reklamy. Mogą jej używać zarówno firmy, jak również i osoby prywatne. Jest ona pewnego rodzaju formą prezentacji.

Wizytówka internetowa to nic innego jak: mała strona internetowa, na której powinny znaleźć się przede wszystkim informacje identyfikujące daną firmę lub osobę. Są to więc dane teleadresowe, jak: nazwa firmy, logo firmy, adres siedziby, adres strony internetowej, numer telefonu, adres e-mailowy. Wielkim plusem wizytówek internetowych jest fakt, że dzięki niej dana firma może być łatwiej odnaleziona w przeglądarce internetowej. Poza tym zaletą wizytówki jest również fakt, że dzięki niej można poznać profil firmy, jej działalność.

Wykonaniem wizytówek zajmują się firmy reklamowe zajmujące się tworzeniem stron internetowych, jak również pozycjonowaniem stron. Pomimo, że wizytówka internetowa jest najprostszą formą strony internetowej, to jednak jej zaprojektowanie i stworzenie należy powierzyć profesjonalistom. Jedynie wtedy będzie ona mogła spełnić swoje zadnie jakim jest reklama firmy w Internecie.

kwi 14 2011 Pozycjonowanie stron – porady
Komentarze: 0
Tak naprawdę to nie ma żadnej podstawowej porady, żeby dobrze pozycjonować strony WWW. Spowodowane to jest faktem, że każda strona internetowa jest inna i wymaga zastosowania czasami innych metod, bowiem to co dla jednej strony wydawać by się mogło najlepsze, to w przypadku drugiej może się okazać wielkim niewypałem. Dodatkowo każda strona staruje z innej pozycji wyjściowej, więc trudno tutaj mówić o zastosowaniu w jednakowym stopniu takich samych zasad. Poza tym różne strony posiadają różną tematykę, a co za tym idzie różne treści, które mogą być bardziej lub mniej ciekawe.

Pozycjonowanie stron zależy w dużej mierze od pozycji wyjściowej strony. Składa się na to między innymi ilość czasu poświęconego na pozycjonowanie, różnorodność zastosowanych narzędzi, które muszą zostać prawidłowo dobrane, tak aby przyniosły spodziewany efekt i były zgodne z tematyką strony.

Firmy, które zajmują się zawodowo pozycjonowaniem stron, na początku wyceniają bezpłatnie wykonanie i termin usługi. Cena za usługę zależy przede wszystkim od aktualnej pozycji strony w wyszukiwarce, od ilości wyników dla słów kluczowych w wyszukiwarce. Im więcej wyników dla słów kluczowych, tym pozycjonowanie jest droższe. Aby można było dokonać dobrej wyceny to jest potrzebny adres strony WWW, słowa kluczowe. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe oznaczają dla klienta i innych osób lepszy dostęp do informacji znajdujących się na stronie.
kwi 14 2011 Link popularity
Komentarze: 0
Link popularity to dla niektórych osób bardzo intrygująca nazwa. Obecnie jest to czynnik, który w dużym stopniu decyduje o wysokich notowaniach w wyszukiwarce. Współczynnik linka popularity określany jest za pomocą liczby połączeń, czyli liczby linków, które prowadzą do danej strony z innych stron oraz za pomocą wartości tych połączeń.

Koncepcja wartościowania linków została jeszcze bardziej rozwinięta przez założycieli Google, stąd algorytm wyszukiwarki nadaje każdej stronie Page Rank.

Najbardziej popularnym sposobem na zwiększenie popularności link popularity jest wymiana linków pomiędzy stronami WWW. Cały proces jest bardzo długotrwały, a przede wszystkim dość pracochłonny, ale za to jest jednym z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych sposobów.

Już od jakiegoś czasu Page Rank nie jest już tak bardzo ważny, a ważniejsza od niego jest duża liczba linków prowadząca z innych stron, ale pod warunkiem, że zostaną użyte linki z prawidłowo dobranym anchor textem, dlatego też należy się starać, aby linki, które będą prowadziły do strony muszą być linkami tekstowymi, gdzie anchor text linku ma zawierać najważniejsze słowa kluczowe.

Kolejna ważna sprawa to, żeby linki znajdowały się na stronach w miarę z wysokim Page Rank i żeby strony te zawierały jak najmniejszą liczbę linków zwłaszcza wychodzących. Linki powinny być otoczone jak największą ilością tekstu, który jest zgodny z tematyką strony.

Obecnie algorytm Google coraz bardziej zwraca uwagę na jakość strony, na której jest link.
kwi 14 2011 Tworzenie stron internetowych
Komentarze: 0
Wbrew pozorom stworzenie strony internetowej wcale nie jest takie proste, zwłaszcza dobrej, profesjonalnej strony. Na początku zanim strona zostanie stworzona to należy ją najpierw zaprojektować. Przeważnie ta sama firma, która zajmuje się tworzeniem stron, również je projektuje. Zwykle bywa tak, że projekt jest wykonywany ściśle według wskazówek klienta.

Projektowanie i tworzenie stron WWW to dopiero pierwszy etap reklamy w Internecie, jak również pierwszy etap w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych, dzięki którym firma ma szansę zaprezentować się w sieci i trafić do jak największej ilości potencjalnych klientów.

Należy wiedzieć, że w reklamie firmy, to projekt strony WWW odgrywa dużą rolę w późniejszym wyglądzie strony, w jej funkcjach, jej zastosowaniu. Tworzenia strony nie można rozpoczynać bez posiadania odpowiednio wykonanego projektu.

Tworzenie stron internetowych posiadają w swojej ofercie agencje interaktywne, które w większości wykonują kompleksowo wszystkie usługi związane z ze stroną internetową, począwszy od jej zaprojektowania, poprzez stworzenie, a w końcowym wypadku odpowiednie jej pozycjonowanie. Dzięki temu klient w jednym miejscu ma zapewnione wszystkie usługi związane ze stroną WWW.

Współcześnie strony internetowe są tworzone według najnowszych zasad i technologii. Przy tworzeniu stron WWW najważniejsza jest współpraca pomiędzy analitykami, programistami, grafikami i testerami.