Archiwum grudzień 2011


gru 21 2011 Atrakcje turystyczne w Polsce
Komentarze: 2

Polska jest bardzo ciekawym krajem jeżeli chodzi o uprawianie turystyki. Występujące na terenie polskim ukształtowanie powierzchni jest bardzo urozmaicone, co oznacza, że każdy amator wędrówek znajdzie coś dla siebie. Wszyscy ci, którzy lubią góry odwiedzą górskie zakątki Polski. sport jaki można uprawiać w górach to latem przede wszystkim wspinaczka górska, a w sezonie zimowym sporty zimowe, jak: narciarstwo, które w ostatnim czasie zrobiło się bardzo popularne.

W każdym miejscu naszego kraju znajdują się cudowne widoki. Jakże piękny jest zachód słońca nad bałtyckim morzem. Widok zachodzącego słońca jest bardzo szczególny i wręcz olśniewający. Niektóre osoby dla takiego widoku były w stanie oddać prawie wszystko. To wszystko o czym teraz jest pisane to szeroko pojęta turystyka, która określana jest jako zjawisko przestrzennej ruchliwości ludzi, którzy dobrowolnie zmieniają miejsce swojego pobytu, środowisko, a nawet rytm życia.

Słowo turystyka pochodzi od francuskiego słowa tour co oznacza wycieczkę. Z pierwszymi podróżami turystycznymi mieliśmy do czynienia jeszcze w starożytności. W Starożytnym Egipcie ludzie poruszali się w celu wzięcia udziału w obchodach świąt religijnych. Podczas podróży głównie podziwiali piramidy. Z każdym wiekiem podróże turystyczne zaczęły się nasilać. Dzisiaj dużo osób podróżuje w celu zobaczenia na własne oczy wielu ciekawych miejsc, budowli, oraz zjawisk przyrodniczych. W Polsce pierwsze podróże datowane są od XI wieku. Turystyka może być krajoznawcza, podróżnicza, kulturowa.

gru 19 2011 Co to jest marketing?
Komentarze: 3

W życiu zawodowym i prywatnym cały czas mamy do czynienia z różnego rodzaju promocjami reklamami i tego typu podobnymi działaniami. Promocje usług, towarów, ich reklama to właśnie jest marketing, o którym ostatnio tak wiele się mówi. Marketing jest pojęciem bardzo złożonym i dość szerokim. Głównie jest on związany z handlem. Zajmuje się potrzebami konsumentów. Specjaliści od marketingu wyróżniają kilka metod marketingu.

Do najbardziej znanych należy marketing bezpośredni, szeptany, polityczny, afiliacyjny. W przypadku Internetu mamy do czynienia z marketingiem internetowym, który jest coraz częściej stosowany, ponieważ więcej firm, oraz coraz więcej zaczyna korzystać z medium jakim jest Internet.

Pewną formą marketingu z jakim mamy do czynienia w sieci są artykuły reklamowe, sponsorowane, czy też SEO, które wykorzystuje się przy pozycjonowaniu stron internetowych. Zamieszczanie w sieci dużej ilości artykułów promocyjnych, reklamowych daje wiele możliwości zaprezentowania firmy szerszemu kręgowi osób. Artykuły na stronę WWW często zamieszczane są w różnego rodzaju promujących katalogach. Zamieszczane są w różnych działach i tak naprawdę dotyczą przeróżnych zagadnień i branż.

Pisanie artykułów do Internetu na różne strony i na różne tematy dla niektórych piszących staje się dodatkowym zajęciem, z którego czerpią profity. Dobrze napisany i wartościowy artykuł zawierający wiele przydatnych informacji może być źródłem dobrego dochodu.

gru 13 2011 Internet
Komentarze: 1

Nie jeden z nas podczas przeglądania Internetu spotkał się z różnymi reklamami stron internetowych, jak również reklamami zamieszczanymi na wybranych stronach WWW.

Marketing internetowy to pewna forma marketingu, która do promowania używa Internetu, oraz strony WWW. Przykładem marketingu internetowego są różne formy reklamy, jak między innymi strony rezultatów wyszukiwarki. Formą reklamy będzie też baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, ogłoszenia reklamowe w Internecie, e-mail marketing i e-mail spam.

W początkowym okresie reklama w Internecie miała postać mailingu (reklamy wysyłane za pomocą poczty elektronicznej). Do niedawna standardowe banery, oraz witryny WWW firm, czy produktów stanowiły podstawowe formy reklamy internetowej. Oprócz podstawowych form występują też dodatkowe formy reklamy internetowej, jak na przykład floatind, tapeta, reklama wideo, reklama na mapie i inne.

Mało kto przy korzystaniu z Internetu zastanawia się czym tak naprawdę jest Internet, jakie były jego początki, co oznacza to słowo. Internet jest ogólnoświatową siecią komputerową. Jest to przestrzeń adresowa, która jest realizowana poprzez wykorzystanie protokołu komunikacyjnego IP. Sieć komputerowa to nic innego jak połączona ze sobą duża ilość komputerów, którą nazywa się również hostami.

Dla przeciętnego użytkownika Internet to przede wszystkim strony WWW, oraz wiele bardziej lub mniej przydatnych informacji. Od kiedy Internet stał się bardziej dostępny i popularny to na bok odeszły tradycyjne encyklopedie, czy inne książki popularno-naukowe.

gru 05 2011 Pozycjonowanie stron
Komentarze: 0

W Internecie znajduje się mnóstwo stron WWW. Każda z nich w jakiś sposób chce zaistnieć i chce być widoczna. Aby tak się stało to potrzebne są pewne działania, które mają w tym pomóc. Takim dobrym przykładem na podjecie działań reklamujących daną stronę internetową jest pozycjonowanie stron, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych.

Pozycjonowanie stron WWW to działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w dostępnych wyszukiwarkach internetowych za pomocą wybranych słów i wyrażeń kluczowych. Każde stworzenie strony internetowej wymaga wykonywania dalszych działań związanych z promocją strony w sieci. Bez nich strona będzie nieużyteczna i w ogóle niezauważalna w sieci.

Jeżeli chcemy osiągnąć sukces to musimy wypromować swoją stronę. Bez tego trudno będzie osiągnąć zamierzony cel. Konkurencja na rynku internetowym jest ogromna, a ciągle przybywają nowe firmy, które również chcą być widoczne. Prowadzone działania powinny spowodować żeby pozycjonowana strona wyróżniała się na tle innych, a przy tak dużej konkurencji nie jest to łatwe zadanie.

Pozycjonowaniem stron zajmują się specjalistyczne agencje i to właśnie im trzeba powierzyć prace związane z promocją strony. Adresy firm zajmujących się pozycjonowaniem zamieszczają katalogi stron. Katalog stron to takie miejsce, w którym promują się firmy działające w różnych branżach. Katalogi są tak skonstruowane, że zawierają wszystkie potrzebne branże.