Kategoria

Reklama


gru 13 2011 Internet
Komentarze: 1

Nie jeden z nas podczas przeglądania Internetu spotkał się z różnymi reklamami stron internetowych, jak również reklamami zamieszczanymi na wybranych stronach WWW.

Marketing internetowy to pewna forma marketingu, która do promowania używa Internetu, oraz strony WWW. Przykładem marketingu internetowego są różne formy reklamy, jak między innymi strony rezultatów wyszukiwarki. Formą reklamy będzie też baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, ogłoszenia reklamowe w Internecie, e-mail marketing i e-mail spam.

W początkowym okresie reklama w Internecie miała postać mailingu (reklamy wysyłane za pomocą poczty elektronicznej). Do niedawna standardowe banery, oraz witryny WWW firm, czy produktów stanowiły podstawowe formy reklamy internetowej. Oprócz podstawowych form występują też dodatkowe formy reklamy internetowej, jak na przykład floatind, tapeta, reklama wideo, reklama na mapie i inne.

Mało kto przy korzystaniu z Internetu zastanawia się czym tak naprawdę jest Internet, jakie były jego początki, co oznacza to słowo. Internet jest ogólnoświatową siecią komputerową. Jest to przestrzeń adresowa, która jest realizowana poprzez wykorzystanie protokołu komunikacyjnego IP. Sieć komputerowa to nic innego jak połączona ze sobą duża ilość komputerów, którą nazywa się również hostami.

Dla przeciętnego użytkownika Internet to przede wszystkim strony WWW, oraz wiele bardziej lub mniej przydatnych informacji. Od kiedy Internet stał się bardziej dostępny i popularny to na bok odeszły tradycyjne encyklopedie, czy inne książki popularno-naukowe.

maj 10 2011 Wizytówki internetowe
Komentarze: 10

Internet to niespożyte i nowoczesne źródło pozyskiwania informacji. W sieci można także prowadzić kampanie reklamowe. Z każdym dniem, każdym rokiem wykorzystywane są coraz lepsze narzędzia, które mają prowadzić do skutecznego wypromowania strony internetowej. Najprostszą formą reklamy internetowej są wizytówki tworzone w sieci.

Wizytówka internetowa to nowoczesne narzędzie służące do reklamy. Mogą jej używać zarówno firmy, jak również i osoby prywatne. Jest ona pewnego rodzaju formą prezentacji.

Wizytówka internetowa to nic innego jak: mała strona internetowa, na której powinny znaleźć się przede wszystkim informacje identyfikujące daną firmę lub osobę. Są to więc dane teleadresowe, jak: nazwa firmy, logo firmy, adres siedziby, adres strony internetowej, numer telefonu, adres e-mailowy. Wielkim plusem wizytówek internetowych jest fakt, że dzięki niej dana firma może być łatwiej odnaleziona w przeglądarce internetowej. Poza tym zaletą wizytówki jest również fakt, że dzięki niej można poznać profil firmy, jej działalność.

Wykonaniem wizytówek zajmują się firmy reklamowe zajmujące się tworzeniem stron internetowych, jak również pozycjonowaniem stron. Pomimo, że wizytówka internetowa jest najprostszą formą strony internetowej, to jednak jej zaprojektowanie i stworzenie należy powierzyć profesjonalistom. Jedynie wtedy będzie ona mogła spełnić swoje zadnie jakim jest reklama firmy w Internecie.

kwi 14 2011 Tworzenie stron internetowych
Komentarze: 0
Wbrew pozorom stworzenie strony internetowej wcale nie jest takie proste, zwłaszcza dobrej, profesjonalnej strony. Na początku zanim strona zostanie stworzona to należy ją najpierw zaprojektować. Przeważnie ta sama firma, która zajmuje się tworzeniem stron, również je projektuje. Zwykle bywa tak, że projekt jest wykonywany ściśle według wskazówek klienta.

Projektowanie i tworzenie stron WWW to dopiero pierwszy etap reklamy w Internecie, jak również pierwszy etap w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych, dzięki którym firma ma szansę zaprezentować się w sieci i trafić do jak największej ilości potencjalnych klientów.

Należy wiedzieć, że w reklamie firmy, to projekt strony WWW odgrywa dużą rolę w późniejszym wyglądzie strony, w jej funkcjach, jej zastosowaniu. Tworzenia strony nie można rozpoczynać bez posiadania odpowiednio wykonanego projektu.

Tworzenie stron internetowych posiadają w swojej ofercie agencje interaktywne, które w większości wykonują kompleksowo wszystkie usługi związane z ze stroną internetową, począwszy od jej zaprojektowania, poprzez stworzenie, a w końcowym wypadku odpowiednie jej pozycjonowanie. Dzięki temu klient w jednym miejscu ma zapewnione wszystkie usługi związane ze stroną WWW.

Współcześnie strony internetowe są tworzone według najnowszych zasad i technologii. Przy tworzeniu stron WWW najważniejsza jest współpraca pomiędzy analitykami, programistami, grafikami i testerami.
kwi 14 2011 Reklama w Internecie
Komentarze: 0
Reklama w Internecie jest uznawana za jedną ze skuteczniejszych form reklamowania firmy, a zarazem najtańszą i najszerzej dostępną formą reklamy w czasach nam współczesnych.

Przede wszystkim to dzisiaj każda nowoczesna firma musi posiadać własną stronę internetową, która będzie umiejscowiona na dobrej domenie. Nigdy nie powinna to być domena darmowa, ponieważ nie wygląda to zbyt poważnie i profesjonalnie. Ponadto strona internetowa powinna być ciekawa i powinna swoim wyglądem zachęcać do jej odwiedzenia. Stworzenie strony najlepiej jest powierzyć profesjonalistom, zwłaszcza jeśli dobrze nie znamy się na tworzeniu stron. Czasami kiedy nie stać nas na porządną stronę to można ją zastąpić bardziej skromną wizytówką internetową, która wcale nie musi być mniej skuteczną formą reklamy.

Posiadanie własnej strony WWW to dopiero połowa sukcesu. Nie wystarczy, że strona została dobrze wykonana. Taką stronę trzeba jeszcze odpowiednimi metodami wypromować, tak aby klienci lub inne osoby mogły ją łatwo zauważyć w sieci. Czynność wypromowania strony WWW też lepiej jest powierzyć profesjonalistom, którzy zrobią to w najbardziej odpowiedni sposób.

Ostatnio dużą furorę w reklamie internetowej robią linki sponsorowane. Co to są linki sponsorowane? Jest to nic innego jak reklama w postaci tekstu wyświetlanego w pewnym wyróżnionym miejscu pośród wyników wyszukiwania, które pojawią się w wyszukiwarce po wpisaniu przez internautę danego zapytania.