Kategoria

Pozycjonowanie


lis 28 2011 Artykuły reklamowe
Komentarze: 0

Każda działalność gospodarcza wymaga promocji. Dzisiaj wiedzą już o tym wszyscy przedsiębiorcy, dlatego też swoją działalność wzbogacają o elementy promocyjne, które nie zawsze muszą oznaczać szeroką akcję promocyjną w popularnych mediach. Bardzo często zamierzone efekty przynoszą artykuły reklamowe, które w ramach akcji otrzymują klienci i mogą przynieść je do swojego domu. Na przykład kubek reklamowy, z którego spożywamy codziennie różne napoje przypomina o danej firmie. Najczęściej taką formę promocji wybierają producenci kawy lub herbaty.

W Internecie najlepszą formą reklamy są strony internetowe. Jednak z każdym rokiem ilość stron znacznie rośnie, dlatego też firmy prowadzą działania marketingowe, które pozwalają na wypromowanie strony i przy okazji firmy w taki właśnie sposób, aby była ona bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania. Takim skutecznym działaniem jest na przykład pozycjonowanie stron internetowych. Coraz więcej firm, które chcą zaistnieć na rynku zleca wykonanie pozycjonowania specjalistom z tej dziedziny. W Internecie można znaleźć mnóstwo osób, którzy zajmują się takimi działaniami. Zwykle zatrudnieni są oni w agencjach reklamowych lub interaktywnych.

Na skuteczne pozycjonowanie składa się cały szereg elementów i czynności jakie należy wykonać. Na początku swojej pracy dobry pozycjoner wykona bezpłatną analizę strony internetowej, oraz analizę konkurencji. Kolejną sprawą jest dobór odpowiednich słów kluczowych, seo Copywriting, jak również przeprowadzenie analizy odwiedzających i użytkowników strony internetowej.

maj 10 2011 Wizytówki internetowe
Komentarze: 10

Internet to niespożyte i nowoczesne źródło pozyskiwania informacji. W sieci można także prowadzić kampanie reklamowe. Z każdym dniem, każdym rokiem wykorzystywane są coraz lepsze narzędzia, które mają prowadzić do skutecznego wypromowania strony internetowej. Najprostszą formą reklamy internetowej są wizytówki tworzone w sieci.

Wizytówka internetowa to nowoczesne narzędzie służące do reklamy. Mogą jej używać zarówno firmy, jak również i osoby prywatne. Jest ona pewnego rodzaju formą prezentacji.

Wizytówka internetowa to nic innego jak: mała strona internetowa, na której powinny znaleźć się przede wszystkim informacje identyfikujące daną firmę lub osobę. Są to więc dane teleadresowe, jak: nazwa firmy, logo firmy, adres siedziby, adres strony internetowej, numer telefonu, adres e-mailowy. Wielkim plusem wizytówek internetowych jest fakt, że dzięki niej dana firma może być łatwiej odnaleziona w przeglądarce internetowej. Poza tym zaletą wizytówki jest również fakt, że dzięki niej można poznać profil firmy, jej działalność.

Wykonaniem wizytówek zajmują się firmy reklamowe zajmujące się tworzeniem stron internetowych, jak również pozycjonowaniem stron. Pomimo, że wizytówka internetowa jest najprostszą formą strony internetowej, to jednak jej zaprojektowanie i stworzenie należy powierzyć profesjonalistom. Jedynie wtedy będzie ona mogła spełnić swoje zadnie jakim jest reklama firmy w Internecie.

kwi 14 2011 Link popularity
Komentarze: 0
Link popularity to dla niektórych osób bardzo intrygująca nazwa. Obecnie jest to czynnik, który w dużym stopniu decyduje o wysokich notowaniach w wyszukiwarce. Współczynnik linka popularity określany jest za pomocą liczby połączeń, czyli liczby linków, które prowadzą do danej strony z innych stron oraz za pomocą wartości tych połączeń.

Koncepcja wartościowania linków została jeszcze bardziej rozwinięta przez założycieli Google, stąd algorytm wyszukiwarki nadaje każdej stronie Page Rank.

Najbardziej popularnym sposobem na zwiększenie popularności link popularity jest wymiana linków pomiędzy stronami WWW. Cały proces jest bardzo długotrwały, a przede wszystkim dość pracochłonny, ale za to jest jednym z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych sposobów.

Już od jakiegoś czasu Page Rank nie jest już tak bardzo ważny, a ważniejsza od niego jest duża liczba linków prowadząca z innych stron, ale pod warunkiem, że zostaną użyte linki z prawidłowo dobranym anchor textem, dlatego też należy się starać, aby linki, które będą prowadziły do strony muszą być linkami tekstowymi, gdzie anchor text linku ma zawierać najważniejsze słowa kluczowe.

Kolejna ważna sprawa to, żeby linki znajdowały się na stronach w miarę z wysokim Page Rank i żeby strony te zawierały jak najmniejszą liczbę linków zwłaszcza wychodzących. Linki powinny być otoczone jak największą ilością tekstu, który jest zgodny z tematyką strony.

Obecnie algorytm Google coraz bardziej zwraca uwagę na jakość strony, na której jest link.
kwi 14 2011 Skuteczne pozycjonowanie
Komentarze: 0
Pozycjonowanie stron jest czynnością, czy też szeregiem czynności, które mają na celu podniesienie popularności strony. Tak więc muszą to być działania bardzo skuteczne, aby strona osiągnęła taką pozycję w wyszukiwarce jaką chcemy. Wiodące na rynku wyszukiwarki internetowe oceniają popularność strony przede wszystkim na podstawie odnośników, które prowadzą do strony. Te odnośniki to linki. Im więcej takich linków prowadzi do strony tym jest ona bardziej widoczna w Internecie, czyli bardziej popularna. Wiele firm, które zajmują się pozycjonowaniem budują popularność strony właśnie korzystając z linków.

Google – najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa posiada aż 100 czynników, które decydują o tym, że dana strona jest bardziej ważna od innych. Wszystkie te czynniki znane są jedynie inżynierom z Google. Jednak znajomość choćby kilku pozwala skutecznie wypromować daną stronę w sieci. Oprócz systemu wymiany linków i banerów, skuteczne pozycjonowanie polega między innymi na usunięciu błędów z kodu strony, wyróżnianie ważniejszych słów poprzez pogrubienie, podkreślenie tych słów, stosowanie nagłówków, dobre opisanie elementów strony.

Do korzyści jakie wynikają z pozycjonowania strony należy zaliczyć:
-zwiększenie oglądalności strony i oferty,
-możliwość poznania nowych partnerów w biznesie, oraz klientów zarówno w kraju jak i za granicą,
-reklamę na rynku ogólnokrajowym,
-trafny przekaz do konkretnego klienta.
kwi 14 2011 Pozycjonowanie Kraków
Komentarze: 0
Na rynku jest sporo firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron. W zasadzie w każdym rejonie Polski działają takie firmy, chociaż czasami rejonizacja w przypadku takich działań jak pozycjonowanie stron nie jest potrzebna. Ewentualnie wszelkie szczegóły można omówić przez takie nowoczesne narzędzia internetowe jak: e-mail, komunikatory internetowe typu Gadu-Gadu, czy Skype.

Jednak wszyscy ci, którzy wolą tradycyjne formy komunikowania się lepiej żeby wybrali firmę ze swojego rejonu. Mnóstwo firm wykonujących pozycjonowanie firm ogłasza swoją działalność w sieci, poprzez posiadanie i reklamę własnej strony internetowej. Mogą to robić również za pomocą portali ogłoszeniowych. Pozycjonowanie Kraków to firmy działające na terenie Krakowa i pobliskich miejscowości, chociaż przyjmują również zlecenia od klientów z całej Polski. Pozycjonowanie i optymalizacja stron to bardzo specyficzne zajęcie, które wymaga posiadania pewnych umiejętności, jak również cierpliwości i czasu.

Jak wiadomo czynności te mają na celu podnieść pozycję firmy w wyszukiwarkach. Google jako ta najważniejsza wyszukiwarka ocenia pewne działania i na podstawie oceny podnosi pozycję danej strony. Należy wiedzieć, że nie wszystkie działania i zastosowane środki podniosą pozycję strony. Niekiedy bywa tak, że może być zupełnie odwrotnie i strona może zostać nawet wyeliminowana z wyszukiwania. Zatem osoby, które zajmują się pozycjonowaniem muszą to robić bardzo umiejętnie i stosować jedynie te zasady, które są dozwolone.