kwi 14 2011

Link popularity


Komentarze: 0
Link popularity to dla niektórych osób bardzo intrygująca nazwa. Obecnie jest to czynnik, który w dużym stopniu decyduje o wysokich notowaniach w wyszukiwarce. Współczynnik linka popularity określany jest za pomocą liczby połączeń, czyli liczby linków, które prowadzą do danej strony z innych stron oraz za pomocą wartości tych połączeń.

Koncepcja wartościowania linków została jeszcze bardziej rozwinięta przez założycieli Google, stąd algorytm wyszukiwarki nadaje każdej stronie Page Rank.

Najbardziej popularnym sposobem na zwiększenie popularności link popularity jest wymiana linków pomiędzy stronami WWW. Cały proces jest bardzo długotrwały, a przede wszystkim dość pracochłonny, ale za to jest jednym z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych sposobów.

Już od jakiegoś czasu Page Rank nie jest już tak bardzo ważny, a ważniejsza od niego jest duża liczba linków prowadząca z innych stron, ale pod warunkiem, że zostaną użyte linki z prawidłowo dobranym anchor textem, dlatego też należy się starać, aby linki, które będą prowadziły do strony muszą być linkami tekstowymi, gdzie anchor text linku ma zawierać najważniejsze słowa kluczowe.

Kolejna ważna sprawa to, żeby linki znajdowały się na stronach w miarę z wysokim Page Rank i żeby strony te zawierały jak najmniejszą liczbę linków zwłaszcza wychodzących. Linki powinny być otoczone jak największą ilością tekstu, który jest zgodny z tematyką strony.

Obecnie algorytm Google coraz bardziej zwraca uwagę na jakość strony, na której jest link.
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz