Archiwum kwiecień 2011


kwi 14 2011 Pozycjonowanie stron – porady
Komentarze: 0
Tak naprawdę to nie ma żadnej podstawowej porady, żeby dobrze pozycjonować strony WWW. Spowodowane to jest faktem, że każda strona internetowa jest inna i wymaga zastosowania czasami innych metod, bowiem to co dla jednej strony wydawać by się mogło najlepsze, to w przypadku drugiej może się okazać wielkim niewypałem. Dodatkowo każda strona staruje z innej pozycji wyjściowej, więc trudno tutaj mówić o zastosowaniu w jednakowym stopniu takich samych zasad. Poza tym różne strony posiadają różną tematykę, a co za tym idzie różne treści, które mogą być bardziej lub mniej ciekawe.

Pozycjonowanie stron zależy w dużej mierze od pozycji wyjściowej strony. Składa się na to między innymi ilość czasu poświęconego na pozycjonowanie, różnorodność zastosowanych narzędzi, które muszą zostać prawidłowo dobrane, tak aby przyniosły spodziewany efekt i były zgodne z tematyką strony.

Firmy, które zajmują się zawodowo pozycjonowaniem stron, na początku wyceniają bezpłatnie wykonanie i termin usługi. Cena za usługę zależy przede wszystkim od aktualnej pozycji strony w wyszukiwarce, od ilości wyników dla słów kluczowych w wyszukiwarce. Im więcej wyników dla słów kluczowych, tym pozycjonowanie jest droższe. Aby można było dokonać dobrej wyceny to jest potrzebny adres strony WWW, słowa kluczowe. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe oznaczają dla klienta i innych osób lepszy dostęp do informacji znajdujących się na stronie.
kwi 14 2011 Link popularity
Komentarze: 0
Link popularity to dla niektórych osób bardzo intrygująca nazwa. Obecnie jest to czynnik, który w dużym stopniu decyduje o wysokich notowaniach w wyszukiwarce. Współczynnik linka popularity określany jest za pomocą liczby połączeń, czyli liczby linków, które prowadzą do danej strony z innych stron oraz za pomocą wartości tych połączeń.

Koncepcja wartościowania linków została jeszcze bardziej rozwinięta przez założycieli Google, stąd algorytm wyszukiwarki nadaje każdej stronie Page Rank.

Najbardziej popularnym sposobem na zwiększenie popularności link popularity jest wymiana linków pomiędzy stronami WWW. Cały proces jest bardzo długotrwały, a przede wszystkim dość pracochłonny, ale za to jest jednym z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych sposobów.

Już od jakiegoś czasu Page Rank nie jest już tak bardzo ważny, a ważniejsza od niego jest duża liczba linków prowadząca z innych stron, ale pod warunkiem, że zostaną użyte linki z prawidłowo dobranym anchor textem, dlatego też należy się starać, aby linki, które będą prowadziły do strony muszą być linkami tekstowymi, gdzie anchor text linku ma zawierać najważniejsze słowa kluczowe.

Kolejna ważna sprawa to, żeby linki znajdowały się na stronach w miarę z wysokim Page Rank i żeby strony te zawierały jak najmniejszą liczbę linków zwłaszcza wychodzących. Linki powinny być otoczone jak największą ilością tekstu, który jest zgodny z tematyką strony.

Obecnie algorytm Google coraz bardziej zwraca uwagę na jakość strony, na której jest link.
kwi 14 2011 Tworzenie stron internetowych
Komentarze: 0
Wbrew pozorom stworzenie strony internetowej wcale nie jest takie proste, zwłaszcza dobrej, profesjonalnej strony. Na początku zanim strona zostanie stworzona to należy ją najpierw zaprojektować. Przeważnie ta sama firma, która zajmuje się tworzeniem stron, również je projektuje. Zwykle bywa tak, że projekt jest wykonywany ściśle według wskazówek klienta.

Projektowanie i tworzenie stron WWW to dopiero pierwszy etap reklamy w Internecie, jak również pierwszy etap w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych, dzięki którym firma ma szansę zaprezentować się w sieci i trafić do jak największej ilości potencjalnych klientów.

Należy wiedzieć, że w reklamie firmy, to projekt strony WWW odgrywa dużą rolę w późniejszym wyglądzie strony, w jej funkcjach, jej zastosowaniu. Tworzenia strony nie można rozpoczynać bez posiadania odpowiednio wykonanego projektu.

Tworzenie stron internetowych posiadają w swojej ofercie agencje interaktywne, które w większości wykonują kompleksowo wszystkie usługi związane z ze stroną internetową, począwszy od jej zaprojektowania, poprzez stworzenie, a w końcowym wypadku odpowiednie jej pozycjonowanie. Dzięki temu klient w jednym miejscu ma zapewnione wszystkie usługi związane ze stroną WWW.

Współcześnie strony internetowe są tworzone według najnowszych zasad i technologii. Przy tworzeniu stron WWW najważniejsza jest współpraca pomiędzy analitykami, programistami, grafikami i testerami.
kwi 14 2011 Reklama w Internecie
Komentarze: 0
Reklama w Internecie jest uznawana za jedną ze skuteczniejszych form reklamowania firmy, a zarazem najtańszą i najszerzej dostępną formą reklamy w czasach nam współczesnych.

Przede wszystkim to dzisiaj każda nowoczesna firma musi posiadać własną stronę internetową, która będzie umiejscowiona na dobrej domenie. Nigdy nie powinna to być domena darmowa, ponieważ nie wygląda to zbyt poważnie i profesjonalnie. Ponadto strona internetowa powinna być ciekawa i powinna swoim wyglądem zachęcać do jej odwiedzenia. Stworzenie strony najlepiej jest powierzyć profesjonalistom, zwłaszcza jeśli dobrze nie znamy się na tworzeniu stron. Czasami kiedy nie stać nas na porządną stronę to można ją zastąpić bardziej skromną wizytówką internetową, która wcale nie musi być mniej skuteczną formą reklamy.

Posiadanie własnej strony WWW to dopiero połowa sukcesu. Nie wystarczy, że strona została dobrze wykonana. Taką stronę trzeba jeszcze odpowiednimi metodami wypromować, tak aby klienci lub inne osoby mogły ją łatwo zauważyć w sieci. Czynność wypromowania strony WWW też lepiej jest powierzyć profesjonalistom, którzy zrobią to w najbardziej odpowiedni sposób.

Ostatnio dużą furorę w reklamie internetowej robią linki sponsorowane. Co to są linki sponsorowane? Jest to nic innego jak reklama w postaci tekstu wyświetlanego w pewnym wyróżnionym miejscu pośród wyników wyszukiwania, które pojawią się w wyszukiwarce po wpisaniu przez internautę danego zapytania.
kwi 14 2011 Skuteczne pozycjonowanie
Komentarze: 0
Pozycjonowanie stron jest czynnością, czy też szeregiem czynności, które mają na celu podniesienie popularności strony. Tak więc muszą to być działania bardzo skuteczne, aby strona osiągnęła taką pozycję w wyszukiwarce jaką chcemy. Wiodące na rynku wyszukiwarki internetowe oceniają popularność strony przede wszystkim na podstawie odnośników, które prowadzą do strony. Te odnośniki to linki. Im więcej takich linków prowadzi do strony tym jest ona bardziej widoczna w Internecie, czyli bardziej popularna. Wiele firm, które zajmują się pozycjonowaniem budują popularność strony właśnie korzystając z linków.

Google – najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa posiada aż 100 czynników, które decydują o tym, że dana strona jest bardziej ważna od innych. Wszystkie te czynniki znane są jedynie inżynierom z Google. Jednak znajomość choćby kilku pozwala skutecznie wypromować daną stronę w sieci. Oprócz systemu wymiany linków i banerów, skuteczne pozycjonowanie polega między innymi na usunięciu błędów z kodu strony, wyróżnianie ważniejszych słów poprzez pogrubienie, podkreślenie tych słów, stosowanie nagłówków, dobre opisanie elementów strony.

Do korzyści jakie wynikają z pozycjonowania strony należy zaliczyć:
-zwiększenie oglądalności strony i oferty,
-możliwość poznania nowych partnerów w biznesie, oraz klientów zarówno w kraju jak i za granicą,
-reklamę na rynku ogólnokrajowym,
-trafny przekaz do konkretnego klienta.